SimsSzupi
Menü
 
Nektek
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Bannercserék

 

 

 

 

A mi bannereink:

   

 

 
Számláló
Indulás: 2007-12-18
 
Értékelj!
Új szerkesztőként kíváncsi vagyok, mit szeretnétek:)
Milyen újítás legyen az oldalon?

Új külső kellene...
Több érdekesség.
Tippeket akarok! :D
Építkezési ötletekből kéne egy pár...
Sztorikat, képeket, videókat szeretnék látni.
Nem kell semmi új!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírek innen-onnan

*Szabadság: új szomszédság*

-A Simek egy nagy, nyitott szomszédságban élhetnek, szabadon, betöltési
idő nélkül. Elsétálhatnak mások ajtaja előtt, végigfuthatnak az utcán,
ahol más Simekkel találkozhatnak.
- Megfigyelhetőek lesznek a szomszédok, miközben a mindennapjaikat élik.
- Minden épülettel valamiféle kapcsolatba léphetnek.
- Egyes épületekben (pl. munkahely) a Simek eltűnhetnek, így nem lehet
őket követni, azonban bizonyos módon befolyásolni lehet majd a
tevékenységüket. Minden munkahelynek lesz telephelye a városban.
- A játékunk közben a szomszédságban élő többi Sim éli az életét,
megházasodik, megöregszik, meghal.
- Hosszabb szakaszokra a Simek autóval mehetnek, amivel az előre
kiválasztott helyen parkolhatnak.
- Az egyes napszakok között nagyobb lesz az átmenet, így lesz
napfelkelte és naplemente is.
- A városközpont nagy szerepet fog játszani a játékmenetben.
- Lesznek nyilvános épületek, amelyekben el tudod készíteni a simek
otthonát, vagy szolgáltatásokat hozhatsz létre a nyílvános épületekből.
- A szomszédságban a házakat a tengertől a hegyekig lehet építeni
- A hegyek mögött egy mezőgazdasági terület fekszik, ahol egy tanya
található. Hogy ez csak dísz vagy tényleg teljesül sokak kívánsága és
lesz baromfi, ló, stb. az még nem derült ki.
- Simed telkének az árát nem csak a ház értéke és a telek mérete szabja
meg. Az is befolyásolja majd az értéket, hogy milyen környéken laksz:
gazdagok vagy csórók a szomszédaid, van-e munkája a szomszédaid, a
ranglétre hányadik fokán állnak. És az is meg fogja szabni, hogy
panorámás, tengerparton fekszik-e.
- Amennyiben túl kicsinek bizonyul egy telek a házunk számára,
egyszerűen áthúzhatjuk egy másikra és nem veszik el semmi.

*Simek létrehozása*

-A családkészítő mód jelentősen át lett dolgozva, sokkal realisztikusabb
és több beállítási lehetőséget enged meg.
- Egy új, realisztikus személyiség rendszer lett bevezetve, ennek
segítségével Simjeink egyedibbek lehetnek, mint valaha.
- Kb. 80 tulajdonságból választhatunk Ezek közül minden Sim 5-öt
birtokolhat, amiből összeállíthatjuk a személyiségét. Így lesz olyan
Sim, aki oda lesz a tévézésért, míg más Simet hidegen fog ez hagyni.
- A fiatal felnőttnek öt, a tiniknek négy, a gyermekeknek három, a
tipegőknek kettő jellemvonása lehet.
- Ezek a jellemvonások fognak a Simek gondolataira, érzéseire és
kezelhetőségükre kihatni.
- Haj-, szem- és bőrszíneknél megszámlálhatatlan variáció áll
rendelkezésünkre, egy színpalettáról választhatjuk ki a nekünk megfelelőt.
- A haj négy részre oszlik (a tő, haj, a haj vége és a fények) , ezeket
szabadon lehet színezni. Meg lehet például határozni az alapszínt és
csíkokat lehet bele készíteni.
- A lábat is megformálhatod: a sarkát, lúdtalpassá teheted a simedet.
- A különböző tulajdonságok miatt előfordulhat, hogy pl. egy Simnek
nehezebben megy a tanulás, mint egy másiknak.
- A tulajdonságok lehetnek pl. karizmatikus, barátságos, szerencsés,
családorientált, stb. - Meghatározható a Sim kedvenc étele, színe, TV
csatornája és zenestílusa.
- A Simek testalkata a nagyon kövértől az izompacsirtáig határozható
meg. Ezen kívül állítható a Simek magassága is.
- Anyajeggyel is elláthatod a simedet.
- Ázsiai és afrikai karaktertípusokat is létre lehet hozni.
- Saját hangszínt lehet beállítani a Simek számára.
- Az ékszerek (gyűrűk, órák, nyakláncok, karkötők) és a kiegészítők
mellett a zoknit és a cipőt is külön lehet beállítani.

*A Simek élete*

- Fokozatos öregedés nem lesz, viszont alapból hét korcsoportot
kapunk:Csecsemő, Tipegő, Gyermek, Kamasz, Fiatal felnőtt, Felnőtt és
Idős. A fiatal felnőttbe az új korcsoportba a 18 és 30 év közötti simek
fognak tartozni. A terhesség is nagyobb szerepet kap a Sims 3-ban,
azonban erről még nincsenek bővebb infók.
- A felnőttek és az idősek rendelkezni fognak ráncokkal.
- Bizonyos események hosszútávon meghatározhatják egy Sim kedvét, pl.
egész nap dühös lehet, ha valami rossz történik vele.
- A Simek saját dolgokat termeszthetnek, amiket később a saját
ételeikhez fel tudnak használni.
- A szükségletek alá vannak rendelve a Simek Személyiségének, így
például a szórakozás szükségletét egy félénk, visszahúzódó Simnek nem
lehet egy bulival megnövelni.
- Négy alapszükséglet marad: Alvás/Feltöltődés, Ürítés/Higiéne,
Szórakozás és Éhség
- A társalgás során jobban meg lehet határozni a hangvételt, így a
legjobb barátok nem kezdenek el hirtelen flörtölni egymással.
- Minél tovább beszélget egy Sim egy másikkal, annál jobban megismeri,
és annál jobban látja, milyen tulajdonságai vannak.
- Lehet aktuális dolgokról is beszélgetni, ha pl. a Simet előléptették,
az is lehet beszédtéma.
- A jellemvonásokból nem túl kedvező dolog is kijöhet például: a simed
más hűtőszekrényéből eszik, vagy fehérneműben sétál a főutcán. De ez őt
nem fogja zavarni, mert neki ez a természetes. Ezért érdemes lesz
odafigyelni jellemvonásokra ugyanis egy ilyen szituáció, akár barátok
elvesztésével is járhat.
- Rengeteg új lehetőség lesz a barátok szerzésére.
- Az atlétikai jártasságpontok segítik, hogy simed boldogabb,
egészségesebb és hosszabb életű legyen.
- Az ingerlékeny simnek soha ne mondd az, hogy valamit most azonnal
csináljon meg, mert annak beláthatatlan következményei lehetnek, főleg
ha még durva is az a sim.
- A Simek előrelátóak lesznek. Ha egy Sim dolgozó meghívja a főnökét,
hogy jobban megismerjék egymást, ezzel nagyobb esélye lesz az előléptetésre.
- A Simek társaságbeli magatartása is jobban kidolgozott lesz. Így a
Simek reagálnak arra, hogy egy másik Sim megfelel-e a társadalmi
normának vagy éppen vét ellene pl. ha egy vendég sosem hoz magának
ennivalót, vagy a Te Simed ágyára ül. Lehetséges lesz ezeket a normákat
szándékosan megsérteni és ezzel más Sim reakcióját kiváltani.
- A Simek emlékezete is sokkal jobban ki lesz dolgozva. Ha pl. egy Sim
megsértett valakit, akkor ezért később bocsánatot kérhet.
- Előfordulhat, hogy simed elveszít egy könyvet, amit később egy másik
Sim házában talál meg. Ez olyankor van, ha az a bizonyos Sim
kleptomániás, így a házában más Simek dolgait is felfedezheted.
- A simek életét nagyban meg fogja határozni a ruházatuk, átöltözni még
mindig körbefordulással fognak.
- A tinik elszökhetnek szürkületkor és garázdálkodhatnak a városban,
vagy éppen gyanús dolgokat fedhetnek fel.
- A gyerekek speciális házifeladatokat is fognak kapni: horgászni kell,
virágot kell ültetni vagy egy egész könyvet kell kiolvasni.
- Lesz egy idővonal, mellyel majd tudod szabályozni, hogy hány órát
aludjon, horgásszon a sim.
- A nagy tudással rendelkező simek tudják majd tanítani a többieket.
- Lesznek tudás jutalmak: főzésnél: Isteni torta, horgászatnál: az
óriási hal.
- Ha a sim kifog egy halat azt hazaviheti, beleteheti az akváriumba és
még nevet is adhat neki.
- Lehet majd fogat is mosni.
- Minden simnek lesz egy mobiltelefonja, amivel bármikor rendelhet egy
pizzát, vagy felhívhatja a rokonait vagy barátait.
- Az érték és a pénz két különálló dolog lesz.
- Ahhoz, hogy a könyvespolcról könyvet tudj leszedni - előbb meg kell
azokat venned.
- Az emlékeket a hangulatdarabkák ún. moodletek ki fogják egészíteni. Ez
annyit jelent, hogy a simek emlékeiben az is benne lesz, hogy hazament,
virágot locsolt, leszúrta a főnöke stb.
- Sokkal több dolog fogja meghatározni, hogy a sim boldog-e vagy
depressziós: egyes simek nagyon boldogak lesznek ha virágot
locsolhatnak, másoknak már az is rossz, ha fel kell kelniük a televízió
elől.
- A csecsemőkkel és a tipegőkkel is több dolgot lehet csinálni, habár
babakocsi nem lesz, de a csecsemőket is el lehet vinni sétálni úgy, hogy
valamelyik szülő az ölébe vagy a nyakába veszi.
- A Simek tudnak a tengerben úszni.
- Az alapszükségleteken belül meg lesznek határozva külön szükségletek
is, tehát pl. a higiénián belül a Simnek épp fogat kell mosnia.
- Ha maximalizálsz egy jártasságot, az új interakciókat tesz elérhetővé.
- Kedvenc ételt kb. 25 fogásból választhatsz, kedvenc zenei stílust
5-ből és a kedvenc színedet a már említett színpalettáról választhatod ki.

*Karrier*

- A karrierek a Sims 2-höz hasonlóak lesznek
- Munkát találhatsz az újságban vagy az interneten vagy elmehetsz a már
említett munkahely telephelyekre.
- Lesznek otthon végezhető munkák.
- Választhatunk részmunkaidős állást is.
- lesz utazási idő, tehát, hogy időt spórolj a munkába menet, a simek a
munkahelyük közelébe költözhetnek, vagy a lakásuk közelében kereshetnek
állást.
- El kell döntened, hogy egy stresszes helyen dolgozol vagy egy nem
stresszes helyen. A stresszes jóval többet fizet és több jártasság
pontot ad - mert hogy ilyen is lesz - mint egy nem túl stresszes.

*Álmok -vágyak - ígéretek -remények*

- A Sims 2-ben megismert Vágyak helyett Álmaik - Kívánságaik lesznek a
simeknek - a szerepük mindenképpen hasonló lesz. Ilyen kívánságunk lehet
például az, hogy megismerjünk egy másik szimet, vagy egyszerűen
vásároljunk magunknak egy könyvet, de ennél persze nagyszabásúbb dolgok
is lehetnek.
- Játékosként képesek leszünk Simjeink ezen Álmait - Kívánságait
teljesíteni.
- Az Álmok beteljesülése emel Simünk hangulatán.

*Építés és szépítés*

- A tárgyak minden részletét könnyen átszínezhetjük.
- Egy egyszeri parancs kiadásával több tárgy színét úgy passzinthatjuk
össze, hogy azok harmonizáljanak egymással..
- A tárgyakat immár 360-fokon belül forgathatjuk, és a négyzethálón
kívülre is helyezhetjük azokat.
- Több tárgyat lesz lehetőségünk az asztalra és egyéb más felületre
elhelyezni.
- Több olyan tárgy lesz, amit egyszeri kattintással kitörölhetünk.
- A képeket és más falra illeszthető tárgyakat most már gond nélkül
akaszthatunk ferde falra is.
- Ívelt falak továbbra sem lesznek...
- A tárgyakat egyszerűen áthúzhatjuk egyik Telekről a másikra.
- Sőt, magát az épületeket, házakat is mozgathatjuk Telken belül.
- Az épületeket már 5 emelet magasra építhetjük.
- Rengeteg növény közül választhatsz, amivel a kertheted díszítheted.
- A kertedet, a füvet locsolhatod is - de arról nincs információnk, hogy
levágni is le lehet majd a füvet.
- A fák és a bokrok levelei lengedezni fognak, ha fúj a szellő.
- Mozgathatod a postaládádat.
- A konyhaszekrénynek lesz felső része is.
- Tudod majd a házat mozgatni.
- Nem lesz speciális pince.
- A tetőterek jobban ki lesznek dolgozva.
- A háztetőket jobban az igényekhez lehet alakítani. Akár több stílusú
és színű is lehet. Tovább a tető szögét is meg tudod változtatni.

*Egyéb információk*

- Nem lesz Multiplayer lehetőség.
- Fognak készíteni egy MAC verziót, miután kiadták PC-re a játékot!
- A játékot 2009-ben fogják kiadni.
- Lesznek természetfeletti lények, mint a Sims 2-ben.
- Nehezebb lesz megölni a Simeket. Ha például a Simed a medencében van
és kiveszed a létrát, akkor Ő ezt észleli, és a medence szélén is ki tud
mászni.
- Lesznek a játékban autók, sőt balesetet is szenvedhet általuk a Sim.
- Még mindig nem biztos az sem, lesz-e az alapjátékban időjárás. Volt,
azonban az időközben fellépő problémák miatt el kellett távolítani.
- Többféle nehézségi szint lesz a játékban, kiválaszthatjuk, hogyan
akarunk játszani a családunkkal.
- Számtalan színezési lehetőségünk lesz, ha változtatni akarjuk
tárgyainkat, ruhadarabjainkat, frizuránkat, falainkat, padlóinkat és
egyéb más holmijainkat. Ebben egy beépített Szerkesztőprogram lesz
segítségünkre
- A játékosok közvetlenebbül képesek beleavatkozni a Simek életébe:
például megfoghatod a szemetet és kidobhatod helyettük.
- pár hónappal a megjelenés után kiadnak egy egyedi szomszédság
szerkesztő eszközt.
- A Sims 2 ismert csaláskódjainak többségét a Sims 3 - ban is
fellelhetjük majd.
- A Simeknek továbbra sem lesznek káros szenvedélyeik (pl. alkoholizmus).
- csak 8 Sim élhet egy telken.
- A simeknek lesz egy "GPS"-ük, amellyel gyorsan megtalálhatod őket.
- A régi szolgáltatások (bejárónő, kertész stb. ) megújulnak és lesznek
új szolgáltatások is.
- Lesznek a közösségi területeken parkolók, melyek esetenként fizetősek
lesznek.
- Az autózást magát nem fogjuk látni, mikor beszáll a Sim az autóba, az
eltűnik és legközelebb a célállomáson jelenik meg.
- Lesz egy város térkép a kép valamelyik sarkában, úgy ahogy a
SimCitynél. A fontosabb épületeknek külön szimbólumai lesznek.
- Lesz a megszokott Sims lexikon, az infók könyve.
- A telkek elmentése valószínűleg sok időbe fog telni. (Nem, nem tudjuk
mennyi, megtippelni sem tudjuk!)

*Hivatalos leírás:*

Mi lenne, ha egész életedet ugyanott kellene eltöltened, majd egy napon
hirtelen kiléphetnél onnan és elmehetnél akárhová, tiéd lenne az egész
szomszédság?

A The Sims 3 hihetetlen szabadságot biztosít: egyedi simeket hozhatsz
létre, és szabad teret engedhetsz nekik saját, élő szomszédságodban,
ahol a lehetőségek határtalanok!

Új, összetett, élő szomszédság - simjeid szabadon felfedezhetik a
lakóhelyüket.

Új "Sim létrehozása" menü - alkoss meg bármilyen simet, csak a
képzeleted szab határt!

Új, valósághű személyiségek - minden sim igazán egyedi, különleges
egyéniség!

Határtalan testre szabhatóság - bárki bármit a kedvére átalakíthat!

A The Sims 3 lehetővé teszi, hogy igazán egyedi simjeid elmerülhessenek
az otthonuk küszöbén várakozó nyitott, élő szomszédságban! A The Sims 3
szabadsága végtelen lehetőségekkel inspirál, csínyek és meglepetések
váratlan pillanataival szórakoztat majd.

*Új, összetett, élő szomszédság - barangold be szabadon a lakóhelyedet.*
Simjeid szabadon barangolhatnak a szomszédságban, meglátogathatják
szomszédaikat az otthonaikban, és felfedezhetik a környéket.
Elballaghatnak a belvárosba, hogy a barátaikkal mulathassanak,
megismerkedhetnek valakivel a parkban, vagy összefuthatnak a
kollégáikkal az utcán. Ha jó időben vannak jó helyen, bármi megtörténhet!

*Új "Sim létrehozása" menü - alkoss meg bármilyen simet, csak a
képzeleted szab határt!*
Az új, könnyen használható tervezőeszközöknek köszönhetően
kimeríthetetlenek a lehetőségeid az igazán egyéni simek létrehozásakor.
Dönts simed alkatáról és méretéről a karcsútól az izomkolosszusig!
Válaszd meg simjeid arcvonásait, bőrük tónusát, frizurájukat, szemük
színét és formáját, valamint válassz a számukra ruhákat és kiegészítőket!

*Új, valósághű személyiségek - minden sim igazán egyedi, különleges
egyéniség!*
Hívj életre valósághű, egyedi személyiséggel rendelkező simeket! Válassz
több tucatnyi jellemző közül, és alkoss mókás kombinációkat. Az általad
kiválasztott jellemzők - bátor, művészlélek, magányos farkas,
perfekcionista, enyveskezű, romantikus, kétbalkezes, paranoiás és még
rengeteg más - formálják simjeid viselkedését és alakítják a társaikkal
való interakcióikat. Simjeid végre nem csupán puszta ösztönlények:
összetett egyéniségek egyedi személyiséggel!

*Határtalan testre szabhatóság - bárki bármit a kedvére átalakíthat.*
Építsd meg az álomházat vagy tervezd meg a tökéletes otthont! Alakíts
mindent az ízlésed szerint a padlóktól a szobanövényekig, huzatoktól a
heverőkig, tapétától a rolókig. Szórakoztató és könnyű a színek és
minták variálása, így határtalanok a lehetőségeid otthonod személyessé
tételére. De akár kész bútorzattal, előre berendezett otthonokba is
beköltöztetheted simjeidet. Melyik simed lakhat majd kacsalábon forgó
palotában, menő agglegénylakásban, tökéletes álomotthonban vagy
lepukkant kunyhóban?

*Hozz létre teljesen egyedi simeket*

Alkoss simeket, akik úgy néznek ki, mint te vagy valamelyik ismerősöd! A
vadonatúj "Sim létrehozása" funkció minden eddiginél összetettebb:
lehetővé teszi, hogy teljes mértékben testre szabhasd simed külsejét és
személyiségét.

Alakítsd ki aprólékosan simed minden egyes arcvonását, formázd meg
frizuráját, válaszd ki a bőrszíne árnyalatát és még számtalan
jellemzőjét, hogy igazán realisztikus simeket hozhass létre. Csinosítsd
ki simjeidet, válassz öltözködési stílusok, sminktrendek és kiegészítők
széles tárházából! Soha nem volt ilyen egyszerű nádszálkarcsú, dundi,
izmos vagy bármilyen más alkatú simeket létrehozni!

Formáld simjeid személyiségét a forradalmi jellemzőrendszerrel! Válassz
több tucatnyi személyiségjegy közül, és egyszerre maximum öt
kombinálásával népesítsd be a szomszédságot számtalan izgalmas
egyéniséggel! Idealista, kreatív álmodozót hívsz életre, aki a
fenegyerek beütésének köszönhetően előszeretettel kockáztat, vagy
érzéketlen, mindenkinél dögösebb társasági hercegnőt, aki elnyomja énje
romantikus oldalát, és titokban igazi géniusz? Csak tőled függ.

*Otthon létrehozása*

Tervezz és építs otthonokat korlátok nélkül: alakíts mindent a kedved
szerint, és alkosd meg a saját, egyedi szomszédságaidat! Végtelen
lehetőségek állnak a rendelkezésedre, amikor berendezed simjeid
otthonát! Válassz ki a bútorok egyedivé tételére bármilyen színt vagy
mintát, amit csak el tudsz képzelni! Készíts színben és mintában
összeillő garnitúrákat, vagy kombináld ezeket, hogy bútoraid igazán
egyedien fessenek! A lehetőségek határtalanok - hozd létre simjeid
álomotthonát!

Forrás: Sims 3 hivatalos oldal <http://thesims3.ea.com>a
<http://thesims3.ea.com>;

*PC Guru játékteszt*

A Sims 3 alatt egy teljesen új, következő generációs motor fog dolgozni,
melyet már három éve fejlesztenek Rod Humble emberei; tegyük hozzá, ez
teljesen jogos, hiszen talán ez volt a legnagyobb problémája a második
résznek, az utóbbi időben ráadásul a programozók láthatóan már nem a
TS2-t foltozgatták, így aztán maximum a valóban jó szakember kreatívokat
tudtuk csak dicsérni az egyes kiegészítők kapcsán.

Mint korábban szó volt róla, a játék egy teljesen nyílt világba helyez
bele minket, mely leginkább egy nyitott játékmenetű szerepjátékra hajaz,
ahol oda megyünk, és azt csinálunk, ahová és amit akarunk. Elsétálhatunk
a boltba, az utcákon szóba elegyedhetünk bárkivel, bekopoghatunk a
szomszédainkhoz, mindezt egy mélyebb személyiség-, valamint egy új
jutalom- és célrendszer teszi még érdekesebbé, a legkülönfélébb
játékosok számára megszerethetővé, legyen szó az alkalmi betérőkről, a
történetmesélősökről, a kreatívokról, vagy épp a stratégiát,
menedzselést kedvelőkről. Olyan közösségi helyek kerülnek be a csomagba,
mint a városháza vagy a helyi park, és ezernyi apró meglepetés vár ránk
- kezdve attól, hogy az egész szomszédságot nekünk kell felfedezni,
addig a kellemetlen pillanatig, amikor beteget jelentve kivonjuk
magunkat a munka rabigája alól, és a főtéren fagyit nyalva belebotlunk a
főnökünkbe... Az új motor mindezt rugalmasan segíti: eltávolodhatunk a
kamerával, hogy madártávlatból szemléljük a várost, majd ráközelíthetünk
bármelyik épületre, beleshetünk az ablakokon, megfigyelhetjük, ahogy a
simek élik mindennapjaikat, gyereket nevelnek, főznek, tévét néznek.

Az említett új, innovatív szisztéma, mely a Realistic Personality System
(valós személyiségrendszer) névre hallgat, teljesen szakít az eddigi
metódussal. Régebben ugye fix alaptulajdonságok között oszthattunk szét
adott pontszámot, a csillagjegyekhez kötve (rendes/trehány,
játékos/komoly), most azonban emberkénk személyiségét írhatjuk le öt
egyedi "címkével", jellemzővel: pár mozdulat, és megszületik a kíváncsi,
kleptomániás, kiállhatatlan nagymama, aki mindenkinek a dolgába beleüti
hegyes kis orrát, vagy a kötöttségektől és korlátoktól rettegő,
forrófejű punk rocker, akinek nyers modora és gyerekes viselkedése miatt
a legfőbb gondja, hogy egy normális randit összehozzon magának. A
hivatalos oldalon található egy ábra, melyen találunk erre példákat: egy
karizmatikus, barátságos, bátor, szerencsés csaj, aki született szakács;
egy atlétikus, nagy dumás, jó humorú, flörtölős, szemtelen srác; egy
házsártos, túlfűtött, de családcentrikus és rendszerető, takarékos mamó;
egy kövérkés, barátságos, hamar kedvét vesztő fickó, aki igazi
kétbalkezes, peches, hiszékeny alak; egy jó humorú és kommunikatív,
rendszerető, szerencsés, munkaalkoholista üzletasszony; egy peches,
gyerekes, hirtelen természetű, nyers koma; és egy vegetáriánus, jó
természetű, barátságos, művészi hajlamokkal bíró természetvédő leányzó.
Az ígéretek szerint a különféle jellemzők kevergetésével több mint 700
millió (!) kombinációt hozhatunk létre, tehát nem lesz nehéz valóban
különböző simeket összerakni.

Mindehhez a szükségletek rendszerének radikális átalakítása járul: a
napi robot helyett az egyedi személyiséghez szabott rövid- és hosszútávú
célok lesznek életünk középpontjában; ha épp valami fontos dolgon
ügyködünk, és simünk megéhezik, nem kell félbehagyva mindent elrohanni
kaját készíteni és enni: a felbukkanó információs ablakra kattintva
azonnal kielégíthetjük karakterünk adott szükségletét mindenféle extra
interakció nélkül. Rengeteg apró poén vár majd ránk; a PC Gamer április
számában megjelent világpremier előzetesben például bemutattak egy
figurát, aki szakácsként melózik; munkahelyén történetesen épp elromlott
a mosogatógép, így elvállalta, hogy hazahozza a melót, azaz a mosatlant,
így eme plusz munkával (küldetéssel...) bevágódhat a főnökénél, és
közelebb kerülhet a hőn áhított előléptetéshez - ugyanis emberünk egy
tipikus karrierista...

Természetesen az egyedi személyiségek mit sem érnének, ha nem lehetne
mindezeket külsőségekben is megjeleníteni. A Sims-széria egyik
legnagyobb vonzereje eddig is a CAS, a simskészítő műhely volt, ami
természetesen szintén átalakul, tovább erősödik, finomodik, és
egyszerűsödik. Segítségével az eddiginél valósághűbb, részletgazdagabb
figurákat kreálhatunk: izmosakat, soványakat és kövéreket; még a
bőrszínt sem az eddig megszokott alapsémákból választhatjuk ki, hanem
egy csúszkán lőhetjük be tetszés szerinti árnyalatra, de igaz ez a haj
színére vagy stílusára is, nem beszélve persze arról, hogy az arc minden
jellemzőjét ugyanilyen aprólékossággal állíthatjuk be, így immár valóban
mindenki elkészítheti a maga vagy bárki más ismert ember alteregóját.

Ez a fajta szabadság, mely akár a játékmechanizmusban, akár a
karakterkészítésben tetten érhető, a minket körbevevő világ testre
szabásában is jelentkezik. Legyen szó a padló- vagy falburkolatról, a
bútorokról vagy épp a virágokról, mindent átalakíthatunk, új textúrával,
mintával láthatunk el pár mozdulattal, hogy egyedi figuránknak épp ilyen
egyedi környezetet biztosítsunk, kialakítva így ugyanabból az épületből
egy modern, csajozós legénylakást, egy luxuskéglit, egy barátságos
családi fészket, vagy egy vidéki kúriát - a lehetőségek itt is
szerteágazóak.

A szintén korábbi híremben leírt, kibővített készlet- és
hangulatrendszer további minijátékokat rejt; a fentebb említett szakács
például az étterme mögött egy kis paradicsomültetvényt gondoz; hogy
meglepje kedvesét, leszüretel pár bogyót, hazaviszi ezeket, otthon
elkészít egy jó ételt, átnyújtja az asszonynak, aki ezután öt napig
jókedvűen ragyog. Ezek az RPG-s "buffok" végigkísérik simünk életét: ha
bepisil, összeveszik a barátjával, dühös lesz, ha teherbe esik, gyermeke
születik, kinevezik, örül, és mindez befolyásolja a hangulat
időtartamára (mely lehet pár óra, nap vagy hónap) egész életvitelét.

Mint arról már szintén volt szó, nem lesz multi a TS3-ban, de a
Spore-féle megoldás, mely szerint mások karaktereit, családjait
letölthetjük és beilleszthetjük a játékba, igen; ezen kívül persze a
közösség kreatív fele is támogatva lesz továbbra is, így bárki
elkészítheti saját cuccait, és megoszthatja azokat a többiekkel. Van még
egy kényes kérdés, melyet feltettek Humble úrnak: a kiegészítők
problémaköre. A Sims stúdió főnöke szerint igyekeznek mindent, ami a
simek életével kapcsolatos, beletömni az alapcsomagba, és a későbbi
expanziókkal inkább témákat készíteni, például egy komplett vidéki
szomszédságot, de a készítők még a LOTR-licenc bevonásával is
eljátszottak, azaz a Gyűrűk Ura karakterei, környezete és minden egyéb
jellemzője a TS3 mechanizmusával - persze ez csak egy ötlet volt, de ki
tudja, lehet, hogy egyszer valóság lesz belőle...

Nos, a fentiekből azt hiszem, leszűrhető, hogy komoly átalakításon megy
át a széria, mely persze rá is fér, hiszen már azért megmutatkoztak a
kifáradás jelei, de ez egy nyolc éves, 98 millió példányos eladásával
elképesztő rekordot felállító franchise esetében nem meglepő. A lányok
és fiúk gőzerővel hegesztik a cuccot, hogy egy bő öt éves (az EA
esetében egyáltalán nem szokványos) fejlesztési terminus végén, 2009-ben
letehessék az asztalra az új generáció Simsét. Hogy ez is egy újabb
sikertörténet lesz, azt már most borítékolhatjuk...

*EA cikk*

Megérkeztek az új generációs PC játék első részletei

/THE SIMS 3 - MEGJELENIK 2009-BEN A The Sims 3 teljes szabadságot ad, és
végtelen kreatív lehetőségekkel inspirál /

Az Electronic Arts Inc. bejelentette az első részleteket az interaktív
szórakoztatóipar várva várt játékáról, a The SimsTM 3-ról. A The Sims 3
teljesen új, három éve folyamatosan fejlesztett motorral mutatkozik be,
amely lehetővé teszi, hogy egyedi simjeinket a telkük kapuján túl
elterülő, élő szomszédságba vezessük. A most bemutatott funkciók között
szerepel még az új, egybefüggő, nyitott szomszédság, a megújított sim
szerkesztő, az újgenerációs, valósághű személyiségmodell - mindez
határtalan testreszabhatósággal fűszerezve. A The Sims 3 2009-ben
jelenik meg világszerte.

A The Sims sorozat hosszú ideje példátlan népszerűségnek örvend, a
játékosok széles rétegét mozgatja meg, kortól és nemtől függetlenül. Az
életszimulátor sikere és a hűséges The Sims közösség egészen a lenyűgöző
98 millió eladott példányig, illetve 22 nyelvre történő fordításig
juttatta el a játéksorozatot. A kreativitásáért, humoráért és játékos
közösségéért neves The Sims sorozat önálló kulturális jelensége lett
2000-es kezdete óta.

Most a The Sims 3 arra készül, hogy az új generációs játékok
zászlóshajója legyen a The Sims márkanév alatt.

"A The Sims 3-ban a simek elhagyhatják otthonuk határait, és
belevethetik magukat a nyitott, élő szomszédságba. Interakcióba
léphetnek más simekkel az új, mélyebb személyiség rendszer
használatával," - nyilatkozta Rod Humble, a The Sims stúdióvezetője. "Ez
a fajta nyílt-végű játékmenet végtelen kreatív lehetőségeket inspirál.
Ezenfelül az új cél és jutalom rendszer minden típusú játékosnak megadja
a hosszútávú játékmenet élményének lehetőségét."

*Új egybefüggő, nyitott szomszédság* - Fedezd fel szabadon a szomszédságot
Nézd meg a látnivalókat simjeiddel! Az új, egybefüggő szomszédság
felépítése lehetővé teszi, hogy simjeid szabadon bebarangolhassák a
környéket, meglátogassák szeretteiket - vagy épp ellenségeiket. Más
simek otthonát, családját felfedezve, és olyan helyekre ellátogatva,
mint a városháza vagy a helyi park, a simek számára egy egészen új
életstílus lehetősége nyílik meg. A történet szövésének lehetőségei
megsokszorozódnak, amint simjeid a belvárosba látogatnak új ismeretségek
reményében, átutaznak a városon egy vacsorára, kémkednek a szomszéd
után, vagy a legváratlanabb helyen találkoznak össze a főnökükkel.

*Új sim szerkesztő* - Készíts el bármilyen simet, amilyet csak el tudsz
képzelni
A nyitott, élő szomszédságon túl, a megújított sim szerkesztő felülete
egyszerűen használható eszközöket vonultat fel, amelyekkel páratlan
kidolgozottságú simeket hozhatunk létre, akik valóságosabbak, mint
valaha. A sim szerkesztő biztosítja a simek testreszabásának határtalan
szabadságát. A soványtól a teltkarcsún át az izmosig - minden átmenet és
minden véglet elérhető! A simek testének formáján és méretén túl
finomhangolható minden arcvonásuk, hajviseletük, bőrtípusuk,
természetesen a lehetőségek széles skálájával. Ilyen sok lehetőség
befolyásolásával jó szórakozást jelenthet valóságos karakterek
létrehozása, akik úgy néznek ki mint Te, vagy valaki, akire hasonlítani
szeretnél, esetleg mint egy híres ember vagy egy ismerős, családtag.

*Új, valós személyiségek* - Minden sim önálló személy, egyedi személyiséggel
A The Sims 3-ban szereplő innovatív és szabadalmazott Valós Személyiség
Rendszer (Realistic Personality System) segítségével minden karaktert öt
különböző személyiségjeggyel ruházhatunk fel, ezzel segítve a simek
viselkedésének alakítását, és viszonyulásukat a többiekhez és
környezetükhöz. Ez az új rendszer lehetővé teszi a rendkívül komplex és
változatos játékbeli személyiségek elkészítését. Vajon elkészíted a
kíváncsi, kellemetlenkedő, kleptomániás nagymamát, aki szeret
belekotyogni mások ügyeibe? Talán az elkötelezettségektől rettegő,
forrófejű punk rockert, akit durva, ám gyermeki természete tart vissza
attól, hogy összehozzon egy romantikus randit? A The Sims 3-ban a simek
túllépnek a napi szükségletek egyszerű sokaságán, hogy egyedi
személyekké legyenek, sokrétű személyiséggel, akik egyszerre tudnak
koncentrálni rövid- és hosszútávú célokra. A személyiségjegyek széles
skálájával több mint 700 millió variáció keverhető ki. Sosem tudhatod,
kivel találkozol össze a The Sims 3-ban!

*Új végtelen testreszabhatóság* - Bárki bármit beállíthat!
A The Sims 3-ban bemutatkozó új és könnyen hozzáférhető kreatív
eszközökkel bármit egyszerű testre szabni, akárhol! A padlóktól a
virágokon át, a divattól a heverőkig, a tapétától egészen az
ablaktáblákig, és még azon túl is - a The Sims 3 megadja mindazt a
rugalmasságot és a lehetőségek széles kínálatát, amely szükséges álmaid
házának megépítéséhez, vagy hogy felfedezd belsőépítészi képességeidet a
legjobb lakberendezés megalkotása során. Simjeid otthonául szolgálhat
egy minden igényt kielégítő kúria, egy laza legénylakás, esetleg családi
álomotthon vagy egy bájos vidéki villa. A The Sims 3-ban Tiéd a döntés.

"A The Sims 3-ban szereplő új motor és technológiák legfontosabb célja,
hogy szabadjára engedjék a játékos képzeletét, a valósághű megjelenésű
simekkel, akiknek egyedi személyisége van, és az egybefüggő, élő
szomszédsággal, amit felfedezhetnek," - tette hozzá Ben Bell, a The Sims
3 gyártásvezetője. "A játékosok meg fognak döbbenni a The Sims 3
valóságosságán!"

Forrás: Electronic Arts <http://www.electronicarts.hu>;

*The Sims 3*

*A Sims 3-at papíron a Maxis fejleszti, a gyakorlatban azonban Will
Wright egykori legendás csapata már csak márkanévként létezik. Valójában
a játékon egy hatalmas belső EA-fejlesztőcsapat, a The Sims Studio
dolgozik, nagyjából ugyanazok az emberek, akik a Sims 2-t és annak
körülbelül hatszáz kiegészítőjét letették az asztalra. A tervezés a
második rész megjelenésével együtt kezdődött, vagy amikor megjelenik
majd a játék, több száz ember ötévnyi munkája lesz benne.*

Mondj öt dolgot az életben, ami 2000 tavasza óta ugyanolya! A Nap
keleten kel és nyugaton nyugszik, készül a Duke Nukem Forever, vacak a
magyar foci, és. és. nem is olyan egyszerű, ugye? Segítek: 2000
februárja óta minden áldott héten ott van legalább egy (de inkább
három-négy) Sims játék a pécés eladási toplistán. Lassan nyolc és fél
éve nincs egyetlen olyan hét, hogy ne díszelegne ott a top 10-ben a
játék valamelyik része, kiegészítője, különkiadása. Az összesített
eladási adat a legutóbbi híradás szerint 98 milliónál tart, ennél többet
a játékiparban csak Super Mario meg a Pokémonok nevével sikerült eladni.
Na, ezek után tegye fel a kezét az, aki csodálkozik azon, hogy az EA
bejelentette a Sims 3-at. Most pedig az, aki kíváncsi arra, milyen is
lesz a harmadik rész. Oké, annyira ugyan nem vagyunk aktívak, hogy meg
tudjuk számolni a jelentkezőket, de feltételezem, hogy az elsőre senki
nem tette fel a kezét, a másodikra meg mindenki - szóval kezeket le, és
lássuk, mit is tud majd a játék, ami előreláthatólag 2015-ig uralja majd
a toplistákat.

*Sarkig tárt világ*
A fő változás a harmadik részben, hogy a játéktér végre túllépi a
lakásunk falait, és az egész várost kedvünkre bejárhatjuk. Ezzel együtt
a város összes lakója bekerül a szimulációba (a rokonszenves
gyógyszertárosból így lesz Sim Patikus), és többé nem lesz olyan, hogy a
szomszédban lakó kissrác négyéves marad akkor is, amikor a mi
simjeinknek már az unokái is az egyetemre mennek. Sőt, mivel az idő
mindig csak az éppen aktív helyszínen tartózkodó simek számára telt,
előfordulhatott az is, hogy a főszereplőnk öregebb lett, mint a saját
szülei. Mostantól a város összes lakója él, mindenkinek saját
személyisége van, és ezzel párhuzamosan az összes épületbe bemehetünk
(már ha beengednek persze), simünk nem tűnik el misztikusan, amikor
munkába megy; és az egész Sims-világból kipucolják a fejlesztők a fehér
foltokat, amik eddig az egyes kiegészítők által bemutatott helyszínek
közötti űrt töltötték ki. Magyarul a Sims 3-ban a világ is él
körülöttünk, nm egyszerű díszlet csupán a háttérben. Pleasant Valley, a
kisváros, ahol élünk, folyamatosan változik, új házak épülnek, új
családok költöznek be, felnőnek a gyerekek, új munkahelyek jelennek meg
-mintha valaki a Sim Cityvel játszana a fejünk fölött. Nagyjából száz
épület lesz a városban.

*Kevesebb tányér, több móka*
A Simsben hagyományosan nyolc szükségletét kell a simeknek állandóan
elfogadható szinten tartanunk: az éhségtől a fáradtságon át a tisztaság
és a társaság utáni vágyig. Ebből adódóan a játék néha versenyfutássá
fajul az idővel, olyan mutatvánnyá, mint amikor a zsonglőr tányérokat
pörget kétméteres botok végén, é összevissza kapkod közöttük, hogy egyik
se essen le (annyi különbséggel, hogy a cirkuszban maximum eltörik pár
tányér, ha nem jönnek össze a dolgok, ami sokkal kisebb ciki, mint
bevizelni a mellékhelység felé félúton). A harmadik részben enyhül ez a
zsonglőrködési kényszer, és csupán három mutatónk lesz, legfontosabb a
stresszméter. Továbbra is szükség lesz persze alvásra, evésre,
tisztálkodásra, és így tovább, de ezek a monoton, ismétlődő feladatok
sokkal kisebb hangsúlyt kapnak.
Érdekes húzás a napi unalmas teendők háttérbe szorítása, hogy ezúttal a
játékos és a karakter személye élesen különválik, és előbbi elvégezhet
bizonyos dolgokat utóbbi helyett. Például egy kis kéz ikonnal
összeszedhetjük és kivihetjük a szemetet, míg a sim zuhanyozik - és még
csak meg sem fog lepődni, hogy egy láthatatlan, isteni kéz kitakarított
helyette.

*Ti mind egyéniségek vagytok!*
Az eddigi horoszkópos, illetve öt tulajdonságpár közötti tologatós
karaktergenerálás a múlté - bár a változatosságot megadták, leginkább
azt lehetett vele állítani, hogy mennyire akarja a játékos megszívatni
magát: egy rendmániás karakterrel például sokkal nehezebb volt a játék,
mint egy rendetlennel, mert sokkal több időt kellett takarításra
pazarolunk. Ehelyett 80 alaptulajdonság közül választhatunk ötöt (vagy
kérhetünk véletlenszerű sorsolást is), ami majd meghatározza az összes
többi kisebb, másodlagos tulajdonságunkat. Pár példa a nyolcvanból:
karizmatikus, bátor, otthonülő, álmodozó, atlétikus, forrófejű,
munkamániás, családszerető, konzervatív, jó humorú - úgy hangzik, mintha
társkereső apróhirdetésekből ollózták volna össze, ugye? Pontosan így
történt, közösségi és társkereső oldalak profiloldalait fésülték át a
fejlesztők ahhoz, hogy összegyűjtsék, milyen tulajdonságokkal határozzák
meg általában saját magukat az emberek a való életben.
Ezek a tulajdonságok alapozzák meg, milyen karriert, kapcsolatokat, és
úgy általában, milyen életet szán a "sors" simünknek, de persze szembe
is mehetünk ezzel, a játék filozófiája az, hogy semmi sem lehetetlen, ha
elég sok energiát fektetünk bele, bármit elérhetünk, bármilyen akadályt
legyőzhetünk, akármilyen hátrányból is indulunk. Szép gondolat, na.

*Merjünk nagyot álmodni*
Az első rész célok és vég nélküli játékmenete után kellemes felfrissülés
volt a Sims 2 félelmekre és vágyakra épülő rendszere, ami célokat vitt a
simek életébe - de valljuk be, hosszú távon elég idegesítővé és
logikátlanná vált, hogy minden áldott nap új és új dolgok után kezdett
sóvárogni a sim, és teljesen irracionális félelmei támadtak. Ezt váltja
fel a Sims 3-ban az álmok és ígéretek rendszere. A simben bármilyen
esemény kiválthatja, hogy álmodozni kezd valamiről, mi pedig tetszőleges
álomról megígérhetjük, hogy valóra váltjuk - aztán, ha ezt megtesszük,
boldog lesz, ha nem, csalódott, hosszú távon depressziós. Például, ha
veszünk a kisgyerek simnek egy távcsövet, ő ennek hatására elkezdhet
álmodozni arról, hogy csillagász lesz, vagy ha találkozunk egy ellenkező
nemű, csinos simmel, megjelenhet az álmaink között, hogy összejövünk
vele, de lehetnek olyan kispályás álmaink is, mint venni egy könyvet (ha
épp elmentünk egy könyvesbolt kirakata előtt), vagy akár a tévét bámulva
dögleni a kanapén pár órácskát, ha súlyosan agyondolgoztattuk
szerencsétlen simet.

*A munka hőse*
Az oké, hogy ezentúl nem marad láthatatlan a sim munka közben, na de mi
lesz a jó abban, ha napi nyolc órában krumplit hámozunk vagy egy
számítógép billentyűjét nyomkodtatjuk vele? - merülhet fel a kérdés a
rutinos Sims-játékosokban. Nos, nem kell a simünket a munkában is
pátyolgatnunk, ellenben kapunk egy csomó lehetőséget, hogy hogyan töltse
a munkaidejét - és ezeknek mind komoly hatása lehet a karrierünkre, a
szociális kapcsolatainkra, vagy csak a napi jókedvünkre. Választhatjuk
azt, hogy benn maradunk túlórázni, hogy igyekszünk pihenni és csak
mímeljük a munkát, vagy akár azt is, hogy megpróbáljuk elcsábítani a
főnököt, ami járhat fizetésemeléssel és előléptetéssel, rosszabb esetben
lebukással, családi balhéval.

*MMO-sims*
Nem lehet nem észrevenni (és nem is tagadják a fejlesztők), hogy mennyi
ötletet, játékelemet vettek át az online RPG-kből. Ott van például a
buffok és debuffok rendszere, amik a tulajdonságainkat időlegesen növelő
vagy csökkentő hatások, ezer és egy féle van belőlük, és mindegyiket
magunknak kell kitapasztalnunk, hogyan szerezzük meg vagy hogyan
tüntetjük el. Például, ha meghal egy családtagunk, kapunk egy
szomorúság-debuffot, ami idővel eltűnik magától is, vagy leszedhetjük
magunkról azzal, hogy sokat beszélgetünk a többi simmel. Vagy a skála
másik vége: ha előléptetnek a munkában, az jó pár napra feldobja a
kedvünket.
A küldetések (vagy Sims.nyelven: lehetőségek) rendszere is hasonlít az
MMO-játékokra, csak itt persze nem 15 útonállót kell levágnunk a városi
őrség parancsnokának kérésére, hanem mondjuk 15 fát kell elültetnünk a
kertünkben, vagy 10 napnyi túlórát kell vállalnunk a melóban, esetleg
flörtölni kell öt különböző csajjal egy hétvége alatt. Ezek
véletlenszerűen jönnek és jutalmakat kaphatunk értük, ha sikerül
teljesíteni őket.

*Irányított véletlen*
Logikus húzás lenne a fejlesztőktől, ha a Spore trükkös
egyszemélyes-online módszerével (minden játékos kreálmányai bekerülnek a
központi adatbázisba, és onnan töltögeti le véletlenszerűen a városunk
benépesítéséhez az épületeket és lakókat) tegyen egyedivé a Sims 3
minden egyes várost - de ezt egyelőre nem erősítették meg az illetékesek.
Ehelyett a fejlesztők az irányított véletlenszerűség elvéről beszélnek,
amik a simek viselkedését meghatározza a jellemvonásaik alapján. Minden
apró kis tulajdonságát, egészen addig a szintig, hogy milyen kávét
szeret a sim, vagy milyen stílusban fest, ha rákattintunk vele a
festővászonra, vagy mit szeretnénk nézni a tévében, egy óriási
adatbázisból válogatja össze a játék véletlenszerűen, de a sim
alaptulajdonságaival összhangban. Ebből fakad, hogy minden sim külön
egyéniség lesz, mégis hihető figura. Az öt alaptulajdonság közel
hárommilliárd variációra ad lehetőséget, az azok alapján kisorsolt
másodlagos tulajdonságok pedig gyakorlatilag végtelent.

*A csomagolás*
Első ránézésre a grafika nem tűnik sokkal szebbnek a Sims 2-nél (akkora
ugrás semmiképpen nincs, mint az első és második rész között volt), de
ha alaposabban megnézzük, azért láthatjuk, hogy sokat finomodott a
megjelenítés, a simek animációja, mimikái sokkal gazdagabbak lettek, a
fények és árnyékok modellezése sokkal élethűbbé, plasztikusabbá teszi az
egész látványvilágot. Az például konkrétan zseniális, hogy a simek külső
megjelenésében tükröződnek a személyiségjegyei, vagy a testalkatuk
fokozatosan változik az idővel és az életmódjuk változásával. Na és azt
se felejtsük el, hogy a városban ezerszer annyi látnivaló van és sokkal
több simmel futhatunk össze, mint az eddigi részekben otthon.
A gépigényről szokás szerint nemigen beszélnek a fejlesztők, de jó
eséllyel nem mennek rá a csúcsgépekre, ami a sorozat eddigi
jellegzetessége is volt. Az persze jó kérdés, hogy az egész város
szimulációja mennyire lesz erőforrás-igényes.

*Show must go on*
Hogy a Sims 3 óriási siker lesz, afelől nincs semmi kétségünk - viszont
amit eddig is láttunk belőle, az alapján bátran kijelenthetjük azt is,
hogy simán lesz olyan érdekes, hogy a tradicionális Sims-játékosok
(vagyis a nők: a játékosbázis kétharmada nőnemű, és emellett bármilyen
meglepő is, 80 százalékuk 17 év fölötti) mellett a hardcore arcok is
kipróbálják. Hogy mi lesz után? Természetesen újabb kismillió kiegészítő
nyaralásról és kisállatokról - és a stúdió vezetője, Rod Humble
előszeretettel viccelődik azon, hogy ha amúgyis meg van az EA-nak a
Gyűrűk ura licenc, miért is ne alkotnának egy fantasy világban játszódó,
mágiával átszőtt Simset.

A cikket írta: Hancu (PC Guru <http://pcguru.hu>;)
Elérhetővé tette: Treff (SimsHungary <http://simshungary.hu>;)
Gépelte: Galaxya (My Sims <http://www.mysims.hu>;)

 
The Sims1
 
The Sims2
 
The Sims3
 
Kiegészítők
 
Cuccok
 
Hasznos
 

Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala &#9829; nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta &#9829; Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan